Skilsmässa - Ett forum där man kan prata om separationer
29 Juli 2010 kl. 15:53:37 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Nyheter: 'SMF - Just installerat!'

Startsida   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 12
  Skriv ut  
Författare Ämne: Hur ska jag komma vidare!!!  (läst 4074 gånger)
lämnat
Seniormedlem
Antal inlägg: 173

« Svara #66 skrivet: 11 Mars 2010 kl. 16:26:30 »

Jag är en varm människa och varm människa...............
Och mitt självförtroende ska bara växa.... Jag är så oerhört tacksam för att ni finns där:)
Anmäl till moderator   Loggat
Pessan
Fullständig medlem
Antal inlägg: 54

« Svara #65 skrivet: 10 Mars 2010 kl. 17:51:10 »

Mamma Mu....Innan du kommer till ålderdomshemmet. Arg....har du många många dagar du ska leva,
glöm inte dom....kommer garanterat att finnas nån som du blir förälskad i innan Med glimten i ögat (blinkande)....

Inte för att lägga någon negativ stämning här, men vi fick snö!!!!!!!!! idag igen....men tji fick den, smälte bort direkt.... Så visst är våren på G Glad
mamma mu
Hjältemedlem
Antal inlägg: 709

« Svara #64 skrivet: 10 Mars 2010 kl. 13:24:16 »

Självförtroendet får en rejäl törn då man blir lämnad. Man känner starkt att man inte duger. Men visst gör man ju det, tar bara en tid att inse..Om den andra inte kännde att det var rätt och ville fara iväg så kan man ju inte ändra på det. Man är ju två i alla förhållanden. Vet att min x ser på mig nu med andra ögon, jag vet att han saknar mycket. Tycker synd om honom som lämnade en så rar, go, o omtänksam fru Med glimten i ögat (blinkande) Vi hade en stor brist i kommunikationen och så gick det som det gick. Min x är så rädd för konflikter och vem sku nu orka med det men tyvärr hör de ju till livet. Jag borde ju också ha tagit slag i saker mycket tidigare. Det är bara att kämpa vidare. Kanske jag träffar min x sen på nåt ålderdomshem och vi blir förälskade igen, hi hi..
lämnat
Seniormedlem

« Svara #63 skrivet: 10 Mars 2010 kl. 10:58:22 »

Jag är inte så jävla stark han kom ändå fast jag hade sagt nej....
Jo och vad hände...........
jag är så tragiskt svag.....
Har börjat prata med en gammal kompis.... Det är faktiskt jätte trevligt men har inte träffat honom på väldigt många år.......
Har stora problem med att hitta själv förtroende för... tänk nu om jag inte är tillräckligt vacker för att
vara vän med honom??
I så fall är han bara en idiot... men fy fan va dåligt självförtroende jag har......
Det hade jag inte innan mitt X... så jag ska fan inte må så här nu i heller...
Jag vill ha ett självförtroende som gör att jag är stark....
suck
mamma mu
Hjältemedlem
Antal inlägg: 709

« Svara #62 skrivet: 9 Mars 2010 kl. 16:33:34 »

Bravo lämnat, du är mycket starkare än jag. Kan inte ännu heller säga nej efter 9 mån..Avundas dig.
Pessan
Fullständig medlem
Antal inlägg: 54

« Svara #61 skrivet: 9 Mars 2010 kl. 16:23:30 »

Glad

JIPPY...lämnat....det var DU som bestämde "dansen" här ska ingen Arg komma o få "lite" av nått från dig, och sen lämna dig med att du sitter o slicka dina sår igen....Gråtande superduktigt....

Ser du nu att du börjar ta nästa steg....Kramar
« Senast ändrad: 9 Mars 2010 kl. 16:25:48 av Pessan » Anmäl till moderator   Loggat
Regnvåt
Seniormedlem
Antal inlägg: 129

Hemsida
« Svara #60 skrivet: 9 Mars 2010 kl. 16:11:42 »

Duktigt, jätteduktigt. Det är ett steg på vägen till självständighet. Du är starkare än du tror. *styrkekramar*
lämnat
Seniormedlem

« Svara #59 skrivet: 9 Mars 2010 kl. 11:35:06 »

Har i dag för första gången sagt att han inte kan komma... han ville komma ikväll... för lite.
Men jag sa att jag var upptagen... fast det är jag inte... undrar hur jag kommer må sen....
Regnvåt
Seniormedlem

Hemsida
« Svara #58 skrivet: 7 Mars 2010 kl. 07:53:53 »

Nä, men det blir lättare att hitta dem om man inte envist fortsätter att stirra sig blind på skitstövlarna.
lämnat
Seniormedlem

« Svara #57 skrivet: 6 Mars 2010 kl. 22:49:41 »

Dem hänger inte på träden bara Ledsen
Kram
Regnvåt
Seniormedlem

Hemsida
« Svara #56 skrivet: 6 Mars 2010 kl. 20:06:26 »

Det ante mig. *kramar*
Du behöver en bättre sorts män i ditt liv.
lämnat
Seniormedlem

« Svara #55 skrivet: 6 Mars 2010 kl. 10:34:44 »

Jag har inte gjort ngt han är bara hemsk
Regnvåt
Seniormedlem

Hemsida
« Svara #54 skrivet: 6 Mars 2010 kl. 08:19:08 »

Det är klart det inte känns bättre än. Det tar tid. Och sedan kommer det bakslag.
Trots att det är ett år sedan min skilsmässa var klar får jag fortfarande bakslag. Har suttit och gråtit bort stora delar av veckan MEN jag hämtar mig fortare och fortare och ser fler och fler ljuspunkter. Dessutom kan jag se tillbaka på exet med andra ögon nu och se saker som gör att det faktiskt är bra att det är slut.

Varför har din pappa vänt dig ryggen?
För att du krävt något orimligt av honom? Eller bara för att du vill bli behandlad som en människa?

lämnat
Seniormedlem

« Svara #53 skrivet: 5 Mars 2010 kl. 12:45:30 »

Tack regnvåt men det känns ändå inget bättre...
Bara stundtals det känns ok...
Saknar honom så......
Nu har pappa vänt mig ryggen också
Regnvåt
Seniormedlem

Hemsida
« Svara #52 skrivet: 1 Mars 2010 kl. 16:07:39 »

Men du...
Jag vet att det känns tungt. Men släkt som inte stöttar en är inte värd att ha. Du får bygga nytt och bättre istället. Det är inte för att du kommer i närheten av saker som de förstörs de skulle vara trasiga ändå - ta inte på dig den skulden.
Du har fortfarande din dotter och nu kan du bygga upp en tillvaro som är bra för er. Det kommer att ta tid och tårar, men i slutänden kommer det att bli mycket mycket bättre.

Sidor: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 12
  Skriv ut  

Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Svensk översättning: Daniel Hofverberg/Dubbningshemsidan
Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!