zitra
Nykomling

Antal inlägg: 5
|
 |
« Svara #3 skrivet: 5 Februari 2008 kl. 12:38:15 » |
|
det där är ju en himmla svår fråga,,,och så tror jag att det är upp till var och en att bestämma för sig själv vart grännsen går.....Alla är vi ju olika, men jag tror att det är viktigt i ett förhållande att man pratar om det här ,,att man kommer överens vad som är tillåtet,,
och jag tänker givetvis på mig själv då ,,som när jag kom på min man att sitta och titta på porr på datorn själv,,när jag finns tillgänlig,,och vi har ett fantastiskt sex liv,,trodde jag ,,jag vart fruktansvärt sårad,,kännde mig bedragen,,kännde mig inte tillräklig,,,
vi pratade om det här och jag sa att jag kände mig lika sårad som om han hade varit med en annan kvinna,,ja det hade faktiskt varit bättre,,,
han sa att han inte alls hade ens tänkt på det,,att han bara tyckte det var kul,,att han ville få mer tipps till vårat sex liv,,som om vi inte har nog,,
för mig är det lika med otrogenhet att han tittar på porr eller chattar på nätet ,,och även om han fantiserar om en annan kvinna ,,gör han det så kan han ju inte älska mig helt och fullt men,,,,
,,då är jag också otrogen,,för jag fantiserar också om andra män,,och det gör jag för att vi har det jobbigt i vårat äktenskap,,vi kan inte vara ärliga med varandra,,vi båda söker bekräftelse,,men i slutändan så vill jag bara vara med han för jag älskar han,,
jag tror att om man älskar någon helt och fullt så vill man inte vara med nån annan,,inte ens tänka på nån annan,,då behöver man ju inte det,,då uppfyller ens älskade alla mina önskningar,,
men ,,jag vet inte,,jag undrar också på vad gränsen går,,¨så det är en bra tråd,,
|