Nu är ni så där goa och snälla igen (som vanligt), Tack.
Snacka om att vid en kris så visar det sig vilka som är ens riktiga vänner. När jag idag kommer hem från jobbet så är hela huset fullt med folk, HELA huset är kliniskt rent, källare, mellanvåning och övervåningen, jag hade kunnat äta mat direkt på golvet.

Jag blev så glad att jag började gråta. och det var verkligen krokodiltårar, dom började muttra om att hallå, det är faktiskt nyskurat här. Varför gjorde dom nu detta, jo, jag fick förklaringen att eftersom du jobbar så mycket så gör vi det här för dig så att du kan koncentrera dig på barnen i helgen och umgås med dom, Jaha skit också nu flödar det över igen, som dom säger på SMHI på våren: varning för höga flöden. Åkte och köpte nya sängar till barnen, dom måste ju få nåt nytt dom med, handlade käk också, smörar lite nu eftersom jag bara köpt det dom gillar. Men det är min första vecka ensamma med barnen, mina underbara barn, GUD så skönt det ska bli att få rå om dom en hel vecka. Jag har saknat dom så djävulskt mycket. Så jag får faktiskt skämma bort dom lite grann. Vilka helt underbara vänner jag har, jag kommer aldrig under min livstid att kunna återgälda detta som dom gjort för mig och mina barn, samtidigt får jag en otrolig press på mig att hålla kåken lika ren som den är nu

Idag är den hittills bästa dagen på resten av mitt liv, Framtiden är full av ljus och hopp och jag mår fantastiskt bra, dels för att jag har så bra vänner, dels för att mina 3 solstrålar kommer till mig imorgon och att jag ser en framtid som verkar så bra. Jag kan inte riktigt sätta ord på den känslan jag har nu, men en kombination av trygg, vet vad jag vill, kärlek, glädje och självsäkerhet beskriver nog det bäst.
Du sylvia, om jag är bäst så är du bästast!! Du har förmågan att med några få korta ord lyfta upp mig till ytan igen!!!! (och nej, detta är inte ett raggningsförsök) bara vad jag verkligen tycker! Vila din väska du om den är trött.
Tommense, euskefeurat i all ära men har du hört Noice makers nån gång?? Deras texter får man skrattkramp av, jag lovar.
God natt mina kära cybervänner, jag vill skicka en positiv tanke och en stor kram till varenda en av er på detta forumet.
KRAMAR
Micke