Hoppsan då, nu ramlade man med huvet före i en burk faluröd, vad varm jag blev om kinderna plötsligt

. Nädå jag tar inte illa upp alls

jag tar det för vad det är, ett utbyte av känslor och tankar i en svår situation och det gör inget att få lite plus uppskattning, det värmer bara mer (speciellt på kinderna)

. Varför ville inte denna nallen sova då ? jo jag tyckte inte det var nån ide. here we go again! Tack för att du kallar mig klok, det var första gången någon beskyllt mig för det. Roligt att jag kan hjälpa till att lysa upp din tillvaro lite grann, det är väl så man ska göra anser jag, lysa upp andras tillvaro när dom är nere, då mår man bättre själv också. Frun for till hennes föräldrar ikväll och ska sova där, och det enda jag kände var, vad skönt då kan jag förbereda mig en promille med ensamlivet, kan det verkligen vara så att jag redan börjat smälta detta?? Har ju bara gått en vecka sedan bomben briserade med sådan styrka att hiroshima liknar en liten nyårsraket, eller är det så att mitt undermedvetna har hunnit ikapp mina tankar och jag insett att det egentligen var slut för 1,5 år sedan??? Jag har ingen aning men jag hoppas att det är så, men det lär ju märkas när hon flyttar ut...... När jag blir ensam i huset och mörkret kommer. Herregud vad jag saknar man/kvinna relationen, det varma mysiga kram och gos, det är vad jag saknar mest samtidigt som jag vet att om jag skulle gå ut och ta första bästa "ragg" för att få det så gör jag bara illa mig själv och någon annan med, fan vad kluven jag är, man får nog gå och dra en trall (sjunga alltså) det lättar lite för mig och alla som inte hör mig. Det är inte riktigt lika mysigt när man sitter med tända ljus och häller upp ett glas vin (shiraz), sätter på en bra film och går och sätter sig ENSAM i soffan, schizofrenfaktorn ökar när man pratar med sig själv, fast jag brukar få dom bästa svaren då, Vi är oftast överens i alla fall.
Datingforum: absolut inte men en oskyldig uppskattningsflört har väl aldrig skadat någon och jag tror inte någon annan tar illa upp heller. Det är bra att du har mycket känslor, det tyder på en kvinna som vill leva livet och ingen kall stel robot, men det visste jag sedan tidigare att du vill leva livet och livet kommer att omfamna dig!! Förresten jag brukar kallas för livet

, kunde ha stämt, men det lät bra.
mmmmmarabou ja, hörde du om han som fick jobb där, han blev cho klad. Oboy det vart riktigt dåligt!
kombinationsvits ha det är ju 5 poäng ju, nå nå, hoppas du får en riktigt kul kväll med mycket god mat god dryck och dans och skratt det är du minsann värd!!! Jag har skrattat ikväll, så pass att jag fick ont i magen, dom som köpte husbilen kom och hämtade den ikväll och det var en syn för gudarna, en 3 tons husbil på ett släp som får lasta 2 ton och en gammal bil som skulle dra ekipaget, det såg ut som bokstaven V med hjul när dom for iväg, jädrar vad jag fick hålla igen innan dom kom iväg. Jag släpper gärna in dig i mitt hjärta och mina tankar eftersom du är en sån positiv person så passar jag på att sno lite av din positivitet när du ändå är där. Vem vet vad som händer i sommar? Det finns som sagt direktflyg härifrån till GBG

Bäst jag slutar nu, detta börjar likna en novell.
Sending you this message on a telegraph road, mer dire straits! Men jag tycker brothers in arms är klart bäst, jag ryser av dom små korta gitarrsolona. Ska spela den på en gång nu !! och drömma mig bort på en klippa någonstans.
Ja

och god natt då älskling

nu är det färdigflörtat, jag lovar.
Skön känsla det här, att se framtiden som en bra plats och någon som peppar en samtidigt, det är verkligen ovärderligt och omätbart.
Jag önskar er alla samma känsla, det är förlösande på nåt vis, kan inte förklara det är bara varmt liksom.
KRAM
Micke